Afscheid Bennie en Marijke

Geschreven op: 22 oktober 2024 | Terug naar het overzicht

Afgelopen zaterdag hebben Bennie en Marijke Vermandel afscheid genomen als vrijwilliger bij het Industrieel Museum Zeeland. Beiden hebben gedurende bijna 20 jaar essentiële rollen vervuld, zowel bij de totstandkoming van het museum als bij de bedrijfsvoering na de opening in 2015.
Wethouder Jeroen de Buck heeft namens de gemeente Terneuzen aan beiden het vrijwilligersbeeldje uitgereikt. Dit blijk van waardering wordt toegekend aan vrijwilligers die langdurig uitzonderlijke bijdragen hebben geleverd. Het bestuur van het museum heeft een industriële impressie van een fietser (grote hobby van Bennie en Marijke) uitgereikt met een cadeaucheque. Namens de vrijwilligers een fotocollage geschonken als blijvende zichtbare herinnering. Bij de laatste werkdag van Bennie in juli was al mooi door de vrijwilligers ingezameld bedrag overhandigd.

We zullen de inzet van Bennie en Marijke enorm missen in het museum maar wensen hen natuurlijk nog veel (fiets)plezier samen!