Nieuwjaarsreceptie

Geschreven op: 20 januari 2023 | Terug naar het overzicht

Op 13 januari organiseerde het bestuur van het museum weer een nieuwjaarsborrel voor de vrijwilligers. In de museumwinkel verzamelde zich een groete groep vrijwilligers met hun partners. Zij werden verwend met elkaars gezelschap, lekkere drankjes en smakelijke snacks uit een frietkraam. Voorzitter Luc gaf een overzicht van de vrolijke en helaas ook enkele treurige gebeurtenissen van het afgelopen jaar. In 2023 hopen we ook weer veel bezoekers te verleiden tot een bezoek met nieuwe tijdelijke expositie over Kunstmest en de Ambachtsschool. En we gaan aan de gang met de ontwikkeling van een nieuwe permanente expositie over energie transitie. Alle vrijwilligers kijken er naar uit om met opgestroopte mouwen aan de slag te gaan.