Audiotour tijdens museumbezoek

Geschreven op: 28 mei 2021 | Terug naar het overzicht

Om je bezoek aan het Industrieel Museum Zeeland te verrijken hebben de gidsen een online audiotour tour langs de collectie ontwikkeld. Hiermee kun je op diverse plaatsen in het museum een korte gesproken tekst beluisteren met een toelichting op het tentoongestelde materiaal.
De audiotour is al beschikbaar in Nederlands, Duits en Engels. Aan de Franse versie wordt gewerkt.

Om van deze faciliteit gebruik te maken kun je twee paden bewandelen:

• installeer de IZI.travel app op je mobiele telefoon (kosteloos beschikbaar in de app stores)
    zoek naar “ik wil naar Sas van Gent” of “ik wil naar Industrieel Museum”. De tour kan worden gedownload op het apparaat. De app geeft aan wanneer de download verouderd is.
  • ga met uw browser naar de website van IZI.travel

Als je de gebruik wilt maken van deze audiotour, bevelen we aan om de app en de audiotour op voorhand te laden op je smartphone. De wifi capaciteit in de museumzaal zou ontoereikend kunnen zijn voor een goede bezoekerservaring.