Euregio jeugdorkest op de barricade

EUREGIO JEUGD ORKEST – Op de Barricade
Tickets € 20,- (met uw entree ticket is ook een bezoek aan het museum mogelijk)​​​​​​​
De 80 muzikanten van het Euregio Jeugdorkest (EJO) gaan op de barricade staan voor hun muziek! Ze willen van de daken schreeuwen hoe graag zij als orkest op het podium zitten om samen de meest wilde, ontroerende en spannende symfonische muziek te kunnen spelen. Maak kennis met hun enthousiasme en muzikaal geweld van het Euregio Jeugdorkest op een bijzondere locatie het Industrieel Museum Zeeland en ingericht als concerthall.

Een prachtig Programma: Op de indrukwekkende tonen van Wagners ‘De Vliegende Hollander’ steken ze van wal. Het hart van het programma is voorbehouden aan de onverzettelijke liefde en de strijd die er moet gevoerd worden tussen Romeo en Julia: een wervelende suite van enfant terrible Prokofiev. In de sensuele en opzwepende muziek van Ravel kan het orkest al haar kleuren tonen en twee imposante werken van Sibelius en Borodin maken het programma compleet. Maak kennis met het muzikaal geweld van het Euregio Jeugdorkest.

Der fliegende Holländer (R. Wagner)
Alborado del gracioso (M. Ravel)
Suite nr. 1, opus 64b uit Romeo en Julia (S. Prokofiev)
Finlandia, op. 26 (J. Sibelius)
Polovtsiaanse Dansen (A. Borodin)

Het Industrieel Museum Zeeland bedankt:
Wilt u het museum ook steunen? Klik dan hier!

• Mammoet
  • Yara