Bekijk in browser | Afmelden
In onze nieuwe nieuwsbrief brengen wij u graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen rond het Industrieel Museum Zeeland.
24 mei: Open Middag

Op 24 mei kun je een kijkje komen nemen in het Industrieel Museum Zeeland. Het museum in opbouw opent van 14.00 uur tot 17.00 uur haar deuren voor publiek. Tijdens de Open Middag is er van alles te zien! Zo kun je tijdens deze dag al verschillende collectiestukken bewonderen en presenteerd werkgroep IMZ de inrichtingsplannen voor het museum.

Tijdens de Open Middag van het Industrieel Museum Zeeland zal ook weer blijken wat voor bijzonder project het museum is: vele vrijwilligers samen met de overheden (o.a. gemeente en provincie) en het Zeeuwse bedrijfsleven werken hard samen aan de realisatie van het museum . Samen zijn zij ook de initiatiefnemers van de Open Middag.

Vrijwilligers gezocht

Ondanks de groep vrijwilligers die zich nu al hard inzet voor de realisatie van het museum, zijn we nog steeds opzoek naar nieuwe vrijwilligers.
Ben je geïnteresseerd?  Kom tijdens de Open Middag langs en wij vertellen je graag meer over het vrijwilliger zijn bij het Industrieel Museum Zeeland.
Je kunt ook contact opnemen via: paulavinke@industrieelmuseumzeeland.nl

Met vriendelijke groet,
Werkgroep Industrieel Museum Zeeland