Jubileum Industrieel Museum

Wij hebben wat te vieren! Eigenlijk al een hele tijd, want in 2020 bestond het museum 5 jaar. Een mooie mijlpaal om even terug te kijken op al het moois wat we hebben opgebouwd en georganiseerd. Door de coronabeperkingen kon een grootse viering natuurlijk niet doorgaan. Daarom vieren we nu ons 5+2 jarig jubileum met twee mooie activiteiten:

André Kuipers

Op vrijdag 24 juni komt André Kuipers in ons museum zijn ervaringen delen over zijn ruimtereizen naar het ruimtestation ISS. Hij geeft ons een inkijkje in de wereld van technologie en innovatie. Kaartjes zijn nog te bestellen via onze website voor slechts € 7,-. Dit is inclusief een drankje na afloop.

Jubileumdag 2 juli

Op zaterdag 2 juli vieren we graag ons jubileum met een speciale dag boordevol activiteiten. We halen al onze toppers van de afgelopen jaren uit de kast. Kinderen kunnen raketjes maken en afschieten of een raceauto. Of ze kunnen aan de slag met onze touwslagerij of robotjes. Natuurlijk laten we ook de motoren weer draaien. En dat alles met gratis toegang. Een hele feestelijke dag dus. Graag wel even je tickets vooraf reserveren via onze site.