Nieuwsbrief 24 maart 2022

De komende weken zijn er veel extra activiteiten in het Industrieel Museum Zeeland.
Dus “klok in” en kom genieten van de collectie waarin de geschiedenis, het heden en de toekomst van de Industrie in Zeeland wordt geschetst.

Vertelcafé Eindstation

Wil je meer weten over railvervoer in Zeeuws-Vlaanderen? Zaterdag 26 maart is de gelegenheid om je kennis te vergroten.
Klik hier voor meer info.

Krachtpatsers

Iedere dag kun je nog genieten van de wissel tentoonstelling KRACHTPATSERS.

Activiteiten april

De maand april staat weer bol van de activiteiten:

Op zaterdag 9 april, in de museumweek, komt ons museum weer tot leven met onze draaiende motorendag. Deze dag is de tunnel ook tolvrij, dus voor bezoekers van over het water een extra voordeeltje. Naast dat je kunt genieten van de ronkende motoren, maken we deze dag het bezoek compleet met een gratis kopje koffie/thee.

Op deze dag start ook onze paasspeurtocht:

Van 9 tot 18 april kunnen kinderen, naast de andere leuke kinderactiviteiten, op zoek naar paaseieren met letters verstopt in ons museum. De goede zoekers worden beloond met een paasverrassing. Op Tweede Paasdag is het museum extra geopend: leuke dag om eens ons museum te bezoeken!